Uw zoekopdracht

Aantal dagen parkeren
Extra parkeeropties
Overdekt parkeren
Overdekt parkeren
Servicebeurt mogelijk
Servicebeurt mogelijk
Valet parking
Valet parking
Hotel + Parking
Hotel + Parking
Sleutel niet afgeven
Steutels niet afgeven
Jeroen Raaphorst

Veilig, Betrouwbaar Schiphol

5/5 sterren
ParkerenLuchthavenSchiphol.nl vindt het belangrijk dat uw auto veilig en betrouwbaar geparkeerd is bij Schiphol.

Jeroen Raaphorst
ParkerenLuchthavenSchiphol.nl

Schiphol Smart Parking mengt zich in parkeerprijzen oorlog

Schiphol Smart Parking mengt zich in parkeerprijzen oorlogAMSTERDAM – Schiphol herovert succesvol een deel van de parkeermarkt op haar concurrenten met lage tarieven voor Schiphol Smart Parking. Klanten geven de dalende prijs, de betrouwbaarheid en de kwaliteit van de service als belangrijkste redenen op om weer op Schiphol P3 te parkeren tijdens hun vakantie.

Jaarlijks zoekt een aanzienlijk deel van de meer dan 45 miljoen Schiphol reizigers naar parkeerruimte tijdens hun afwezigheid. Waar in 2010 meer en meer vakantiegangers wegens het grote prijsverschil een parkeerplaats zochten bij één van de 30 parkeeraanbieders buiten Schiphol, wordt in 2011 weer massaler op Schiphol P3 geparkeerd. De vergelijkingswebsite www.parkerenluchthavenschiphol.nl meet dat meer dan 60% van haar bezoekers kiest voor Schiphol Smart Parking sinds het prijsverschil met concurrenten is teruggebracht tot minder dan 1 euro per dag. Ook de betrouwbaarheid en veiligheid, het geautomatiseerde betaalsysteem en de shuttle service worden als redenen gegeven.

Sinds 2005 kampt Schiphol met een sterk groeiende concurrentie van parkeerbedrijven rond Schiphol, waar men voor gemiddeld 40 euro goedkoper kon parkeren dan op Schiphol zelf. Dit prijsvoordeel bracht in sommige gevallen echter ook meer risico met zich mee, zoals schade aan auto’s en lange wachttijden bij het ophalen van Schiphol. Met het terugbrengen van het prijsverschil tot minder dan een euro per dag keerden vakantiegangers echter weer terug naar Schiphol Smart Parking. Naast een gereduceerd tarief heeft Schiphol ook ingezet op kwaliteit en service. Het reserveer-, parkeer- en betaalproces is volledig geautomatiseerd en shuttlebussen zijn elke 10 minuten gegarandeerd. Schiphol heeft ook een apart loket op P3 ingericht voor vragen, problemen en bagagelockers.

Geplaatst op: 19 augustus 2011

Meer Nieuwsitems