Uw zoekopdracht

Aantal dagen parkeren
Extra parkeeropties
Overdekt parkeren
Overdekt parkeren
Servicebeurt mogelijk
Servicebeurt mogelijk
Valet parking
Valet parking
Hotel + Parking
Hotel + Parking
Sleutel niet afgeven
Steutels niet afgeven
Jeroen Raaphorst

Veilig, Betrouwbaar Schiphol

5/5 sterren
ParkerenLuchthavenSchiphol.nl vindt het belangrijk dat uw auto veilig en betrouwbaar geparkeerd is bij Schiphol.

Jeroen Raaphorst
ParkerenLuchthavenSchiphol.nl

SchipholParkfly

Rietwijkeroordweg 45a, 1432 JG Aalsmeer
10 km van Luchthaven Schiphol
SchipholParkfly
SchipholParkfly SchipholParkfly SchipholParkfly

SchipholParkfly, een complete en efficiënte parkeerlocatie! SchipholParkfly is gelegen aan Rietwijkeroordweg 45a in Aalsmeer. SchipholParkfly zorgt ervoor dat de reiziger met de gratis en luxe shuttlebus wordt gebracht naar de juiste vertrekhal van Schiphol. Aangezien SchipholParkfly dichtbij Schiphol gelegen is, is de reiziger binnen 8-10 minuten voor de vertrekhal van Schiphol. Kiest de reiziger voor de valet parking, dan is dat bij SchipholParkfly ook mogelijk. De reiziger rijdt naar Schiphol en laat aan de chauffeur weten wanneer hij voor de vertrekhal van Schiphol is. De chauffeur wacht voor de vertrekhal op de reiziger en rijdt vervolgens de auto naar SchipholParkfly. Bij terugkomst zorgt de chauffeur er weer voor dat de auto klaarstaat voor de reiziger, zodat de reiziger Schiphol onbezorgd kan verlaten.

SchipholParkfly heeft een VBPS (Vereniging van Bedrijven voor Parkeren bij Schiphol) kwaliteitskeurmerk, dat houdt in dat de parkeerplaatsen beveiligd zijn, dag en nacht te bereiken en een shuttleservice hebben. SchipholParkfly heeft 800 parkeerplekken. Naast de parkeergelegenheid is er ook de mogelijkheid om de auto APK te laten keuren tijdens de reis. Daarnaast is het ook mogelijk om de auto te laten schoonmaken, zowel van binnen als van buiten. Oftewel: SchipholParkfly, twee vliegen in één klap!

Al vanaf € 3,92 heb je een complete en efficiënte parkeerlocatie waarbij je kiezen of je zelf naar de parkeerlocatie gaat of dat een chauffeur door middel van valet parking dat voor je doet. Veel mogelijkheden in één!

Promotiecode SchipholParkfly
Op de site van SchipholParkfly zijn constant allerlei soorten aanbiedingen te vinden. Er is ook een actie waarbij de 500.000ste reiziger kans maakt op € 500 vakantiegeld. Daarnaast is ook een actie van de Telegraaf, waarbij je nog eens € 5 extra korting krijgt met de unieke code.

Meer informatie: www.parkfly.nl

Vanaf Parkeertarieven voor SchipholParkfly

1 dag parkeren
2 dagen parkeren
3 dagen parkeren
4 dagen parkeren
5 dagen parkeren
€ 50,00
6 dagen parkeren
€ 50,00
7 dagen parkeren
€ 55,00
8 dagen parkeren
€ 55,00
9 dagen parkeren
€ 65,00
10 dagen parkeren
€ 70,00
11 dagen parkeren
€ 75,00
12 dagen parkeren
€ 75,00
13 dagen parkeren
€ 80,00
14 dagen parkeren
€ 84,00
15 dagen parkeren
€ 84,00
16 dagen parkeren
€ 88,00
17 dagen parkeren
€ 92,00
18 dagen parkeren
€ 96,00
19 dagen parkeren
€ 100,00
20 dagen parkeren
€ 104,00
21 dagen parkeren
€ 104,00
22 dagen parkeren
€ 104,00
23 dagen parkeren
€ 110,00
24 dagen parkeren
€ 110,00
25 dagen parkeren
€ 110,00
26 dagen parkeren
27 dagen parkeren
28 dagen parkeren
29 dagen parkeren
30 dagen parkeren
31 dagen parkeren
32 dagen parkeren
33 dagen parkeren
34 dagen parkeren
35 dagen parkeren
36 dagen parkeren
37 dagen parkeren
38 dagen parkeren
39 dagen parkeren
40 dagen parkeren
41 dagen parkeren
42 dagen parkeren
43 dagen parkeren
44 dagen parkeren
45 dagen parkeren
46 dagen parkeren
47 dagen parkeren
48 dagen parkeren
49 dagen parkeren
50 dagen parkeren
51 dagen parkeren
52 dagen parkeren
53 dagen parkeren
54 dagen parkeren
55 dagen parkeren
56 dagen parkeren
57 dagen parkeren
58 dagen parkeren
59 dagen parkeren
60 dagen parkeren
61 dagen parkeren
62 dagen parkeren
63 dagen parkeren
64 dagen parkeren
65 dagen parkeren
66 dagen parkeren
67 dagen parkeren
68 dagen parkeren
69 dagen parkeren
70 dagen parkeren
71 dagen parkeren
72 dagen parkeren
73 dagen parkeren
74 dagen parkeren
75 dagen parkeren
76 dagen parkeren
77 dagen parkeren
78 dagen parkeren
79 dagen parkeren
80 dagen parkeren
81 dagen parkeren
82 dagen parkeren
83 dagen parkeren
84 dagen parkeren
85 dagen parkeren
86 dagen parkeren
87 dagen parkeren
88 dagen parkeren
89 dagen parkeren
90 dagen parkeren
91 dagen parkeren
92 dagen parkeren
93 dagen parkeren
94 dagen parkeren
95 dagen parkeren
96 dagen parkeren
97 dagen parkeren
98 dagen parkeren
99 dagen parkeren
100 dagen parkeren
Beoordeling?
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 3.2/5 (137 votes cast)

Wij parkeerden onze auto hier van 12 tot en met 26 juli, met het idee dat hij overdekt zou staan. Onze auto wordt steeds zeer goed onderhouden en wij haalden hem helemaal vuil terug op. Heeft zeker niet binnen gestaan ! Voor ons dus ook nooit meer l! Puur bedrog !

Waeyaert Geert
27 juli 2018

Faciliteiten en details

Overdekt parkeren
Overdekt parkeren
Ja, dat is mogelijk.
Valet parkeren
Valet parkeren
Nee, dat is niet mogelijk.
Sleutels verplicht afgeven
Sleutels verplicht afgeven
Sleutels afgeven is verplicht.
Servicebeurt
Servicebeurt
Nee, dat is niet mogelijk.
Hotel + Parking
Hotel + Parking
Nee, dat is niet mogelijk.
Contant
Contant
Ja, dat is mogelijk.
PIN
PIN
Ja, dat is mogelijk.
Creditcard
Creditcard
Ja, dat is mogelijk.
iDeal
iDeal
Ja, dat is mogelijk.

De voordelen van ParkerenLuchthavenSchiphol.nl

Vergelijk en bespaar tot 50% op uw parkeerkosten
Wij hebben de beste parkeeraanbieders rondom Schiphol vergeleken
Veilig, Betrouwbaar, Schiphol
Wij vergelijken alleen veilige en betrouwbare parkeeraanbieders bij Schiphol
Goed geïnformeerd
Vergelijk op service, ervaringen, betaalmogelijkheden en afstand

Ervaringen

Alle ervaringen zijn ingevuld door onze bezoekers na geparkeerd te hebben bij SchipholParkfly. Op dit moment hebben 30 bezoekers ervaringen achtergelaten.

! Onderstaande beoordelingen kunnen een vertekend beeld geven. Alle parkeerbedrijven verwerken honderden auto's per dag, waarbij het klachtenpercentage ongeveer 1% is op alle reserveringen. Wij nemen zelf contact op met de aanbieders na aanleiding van je reactie en vragen om een uitleg.
6,3
Waeyaert Geert

Wij parkeerden onze auto hier van 12 tot en met 26 juli, met het idee dat hij overdekt zou staan. Onze auto wordt steeds zeer goed onderhouden en wij haalden hem helemaal vuil terug op. Heeft zeker niet binnen gestaan ! Voor ons dus ook nooit meer l! Puur bedrog !

27 juli 2018
6,3
mjg

Vorige keer ging het prima maar deze keer 40 minuten moeten wachten tot we weggebracht werden, andere mensen stonden er nog langer en misten hun vlucht. Telefoon wordt niet altijd opgenomen.
Chauffeurs moeten zelf klanten inchecken, wegbrengen en telefoon opnemen. Parkfly heeft geen handsfree faciliteiten in de busjes, dus chauffeurs bellen en rijden dus onverantwoord.
Op de terugweg ging de chauffeur bij het hotel gasten inchecken en hebben we weer moeten wachten, terwijl we al vlakbij de parkeerplaats waren.
Laatste keer geweest dus.

03 juli 2018
6,3
Roelof Pool

Op 25-4-18 de auto rond 3 uur in de ochtend afgeleverd en een week later keurig teruggekregen. Echter, een week later volgde er een parkeerboete, om 5.15 opgesteld ( wij zaten in het vliegtuig). Auto stond fout geparkeerd op Schiphol. 104,00 was het bedrag. Na diverse pogingen om dat geld terug te krijgen ( mail, telefonisch) nu via rechtsbijstansverzekering poging om kosten uiteindelijk toch terug te krijgen. Schandalige service van Parkfly

08 juni 2018
6,3
2x Te laat!

Valetparking gereserveerd bij Parkfly. We dachten: Handig, gaat sneller dan Lang Parkeren. Half uur vooraf gebeld dat we eraan kwamen. Bij aankomst…Geen Parkfly te bekennen. Nogmaals gebeld: ‘Sorry mevrouw, het is druk, we hebben 20 minuten vertraging’. Ca. 25 minuten na het afgesproken tijdstip kwam hij aan. Terugweg: Geland om 3.15 uur in de nacht. Keurig volgens de instructie na de bagageband om 4.00 uur gebeld: ‘We zijn er over een kwartier, mevrouw’. Met twee kleine kinderen in het holst van de nacht en kou staan wachten. Na ruim 20 minuten nog geen Parkfly dus nog een keer gebeld. Op afblafferige toon: ‘ja mevrouw, we doen ons best, het is druk’ (het was midden in de nacht en rustig op Schiphol!!). Om 4.40 uur was hij er dan eindelijk met een mompelend ‘sorry’ maakte hij zich er vanaf. Erg slecht allemaal! Voor ons nooit meer!

28 april 2018
6,3
douwe

nooit en nooit meer stelletje honden, mijn nieuwe auto beschadigen en van niks weten, lamlullen

13 maart 2018
6,3
Peter

Valet parking gereserveerd. Bij vertrek geen probleem. Bij aankomst krijgen wij echter te horen dat we de shuttle bus moesten nemen aangezien er te weinig personeel beschikbaar is voor valet parking dienstverlening. De chauffeur van de shuttle bus gaaf aan zijn baas niet meer personeel in wil zetten en dat men daardoor de valet parking kan waar maken. Chauffeurs balen hier zelf van aangezien zij de teleurgestelde klanten te woord moeten staan.
Conclusie: betalen voor een dienst die niet volledig geboden kan worden, extra wachttijd en extra reistijd.
Ons werd gevraagd per mail een klacht in te dienen en om terugbetaling van het teveel betaalde bedrag te vragen. Hierop komt vervolgens geen enkele reactie.

27 november 2017
6,3
Chantal callebau

VERTOUW JE WAGEN. NOOIT AAN PARKFLY TOE

De service die jullie bieden is werkelijk beneden ALLE peil.

Bij aankomst hebben we bijna onze vlucht gemist omdat jullie de wagen veeeeeel te laat zijn komen ophalen.
Geen uitleg gekregen.
Communicatie, om nog maar te zwijgen over het slechte Nederlands van de medewerkers, is bij jullie onbestaande.

Bij terugkomst hebben we “”2″” uur moeten wachten eer een gammel busje ‘enkel chauffeurs’ kwam ophalen om de auto’s te gaan halen in Aalsmeer.
Daarna ben “”ikzelf” terug gereden naar Schiphol om mijn passagiers te gaan ophalen. Dit alles terwijl ik een “valet” ticket had.

Ook hier was communicatie onbestaande. ‘Alles ligt plat’, is de enige uitleg die we gekregen hebben.

En last but not least zijn er lichte krassen op mijn wagen die er voorheen niet waren en was mijn wagen zoooo stoffig (hoewel hij net gepoetst was) dat ik amper nog door de ramen kon kijken.

U begrijpt hopelijk toch wel dat ik me heel zwaar geërgerd heb aan deze hele situatie.

Ik ben niet zinnens om ooit nog met jullie in zee te gaan en zal jullie al zeker niet aanbevelen aan anderen.

17 november 2017
6,3
Dick

Voor 6 oktober 2017 gereserveerd voor 7 auto’s en voor 22 personen om naar Schiphol te worden gebracht. Dag ervoor nog gebeld en “het komt allemaal Goed meneer ” waren de antwoorden. Op de dag zelf bleken ere geen parkeerplekken beschikbaar te zijn en al helemaal geen vervoer naar Schiphol. Het enige dat we aantroffen was een totaal gestreste medewerker die alles duidelijk te veel werd. Minstens anderhalf uur zou het duren als we überhaupt al naar Schiphol konden worden gebracht. Wij hebben dit maar niet afgewacht en zijn naar P3 gegaan. Voor de meerkosten stellen we ParkFly aansprakelijk. Een schande dat dit soort mensen er zijn. Eigenlijk zouden ze een beroepsverbod moeten krijgen. Voor ons dus geen sterren, of misschien een gevallen ster. De persoon op deze site met vijf sterren kan alleen maar een medewerker zijn. Advies van ons “NIET HIER PARKEREN”

26 oktober 2017
6,3
Marcel

NIET DOEN!
Auto geparkeerd via Hotel Chariot Aalsmeer en veel problemen.

Minpunten :
– Hotel reserveert geld op creditcard en geeft dit niet (of wellicht laat.. vrij)
– Na terugkomst veel verwarring over locatie auto en 2u later pas huiswaards.
– Klachten worden slechts 1x beantwoord (zonder er op in te gaan) en daarna niet meer.
– Auto word zonder legitimatie terug gegeven (terwijl ik mij eerst vergiste met het kenteken!)
– Onvriendelijke behandeling door Hotelpersoneel waar parkeren ook geregeld was.

Pluspunten :
+ redelijke prijs
+ Geen schade
+ normale kilometerstand na terugkomst

Algemeen oordeel, niet doen!

20 oktober 2017
6,3
M vd Boom

NOOIT MEER!

Bij aankomst op Schiphol hebben wij op het juiste moment gebeld, zoals beschreven op het formulier wat je meekrijgt als je de auto daar achterlaat.
Wij hebben MEER dan een UUR moeten wachten op vervoer naar de parkeerplaats van PARKFLY en we moesten toen ook nog erg blij zijn dat we mee mochten. Er stonden namelijk zo’n 20 mensen te wachten op vervoer van Parkfly van Schiphol naar hun parkeerplaats en er reed maar één busje waar eigenlijk 8 mensen in konden. Wij zijn er nog bij gepropt omdat wij boos werden. Dus met 10 mensen is de bus. We hadden meerdere keren gebeld en ons werd met steeds meer snauwende toon verteld dat er een busje onderweg was…. Tuurlijk, de afstand van hun bedrijf naar Schiphol is maar 10 minuten…..
Conclusie: Als je geen uur of langer wil wachten om na een (lange) (vlieg)reis naar huis te willen, boek dan vooral NIET bij Parkfly.

20 oktober 2017
6,3
Ingmar

Voor ons geen parkfly meer. Bij terugkomst hebben we bijna 40 min moeten wachten om opgehaald te worden en vervolgens zijn we met 13 man in een 9 persoons busje gepropt. De binnenkant van de auto was ook erg vies achtergelaten (slik).

18 september 2017
6,3
Booij

Slechte service! Bij terugkomst ruim een uur moeten wachten voordat de shuttlebus ons op kwam halen.

31 augustus 2017
6,3
Hans

Auto geparkeerd tussen 15 juli en 29 juli 2017. Bij het ophalen zat er een schade aan de auto met blauwe verf. We hebben alles ter plaatse gemeld foto,s gemaakt en er is ons toegezegd dat we binnen 2 dagen een reactie zouden krijgen. Na diverse mailtjes en telefonische toezeggingen geen reactie van Parkfly. Ik zie dit vaker staan in de beoordelingen. wij komen hier nooit meer.

28 augustus 2017
6,3
J van der meijs

Na jaren klant, nu op zoek naar andere parkeergelegenheid met kind van 7 jaar ruim 1 uur buiten moeten wachten op vervoer naar parkfly. Meerdere malen gebeld,kreeg steeds te horen we zijn onderweg. Medewerker zei er de hele nacht alleen voor te staan en wilde het bijltje bij neergooien.en was zelf erg kwaad.

28 augustus 2017
6,3
JP

Via de app geboekt wat mij 10,- korting zou opleveren. Op de boeking stond ook 50,- euro ipv 60,- euro. Daar aangekomen moest ik echter gewoon de 60,- euro betalen en maar een klacht indienen via een email. Direct een email gestuurd en nu 3 weken later nog steeds geen reactie of terugbetaling.Bij het ophalen ’s nachts 45 minuten buiten in de regen moeten wachten alvorens ze kwamen. Ja, het is drukker dan verwacht werd er medegedeeld. Vreemd want iedereen moet zijn vlucht en aankomsttijd doorgeven. Het was dus 1 keer maar nooit meer

23 augustus 2017
6,3
Fan. Vink

We hebben de auto geparkeerd van 15 tot 29 juli. Toen we de auto wilde instappen zagen we bij het achterspatbord dat er schade was waar de blauwe lak van een andere auto nog op zat. We hebben dit ter plaatse gemeld en er zijn foto,s van gemaakt. We zouden binnen 2 dagen terug gebeld worden. Na telefonisch contact werdt aangegeven dat we dit per mail moeten melden. Dit hebben tot twee maal toe gedaan maar geen reactie. Ook bij telefonisch contact kom je geen steek verder het enigste antwoord we nemen contact met u op. Een zeer slechte zaak van Parkfly waar we toch jaren lang geparkeerd hebben. Mijn advies is andere mensen pas op voor dit bedrijf.

16 augustus 2017
6,3
J.J.Borissevitch

Wij hebben onze auto bij u geparkeerd vanaf 26-07-2017 tot 10-08-2017 met de optie “overdekt parkeren”.
Op het moment dat we onze auto kwamen ophalen waren we ‘in shock’. De auto was beschadigt (links voor) en heel vies (zie foto’s), terwijl we de auto schoon naar jullie hebben gebracht. Doordat de auto zo vies was kunnen we concluderen dat de auto gedurende de twee weken niet overdekt heeft gestaan (oftewel buiten).Op het zelfde dag een klacht ingediend, maar drie dagen geen enkele reactie hierop gekregen.

Met vriendelijke groeten,
Familie Borissevitch

13 augustus 2017
6,3
Sandra

Zeer slecht!! Onze auto is in tussen tijd verzet en de bestuurder is tegen een gele paal aan gereden. De gele lak zat op onze bumper. Nooit meer iets terug gehoord!! Dus het was duidelijk wilde ons niets vergoeden. Geen excuses, helemaal niks!! Slechte service Parkfly… wij gaan hier nooit meer heen!!

21 maart 2017
6,3
henk

Maart 2016 mijn auto daar geparkeerd. Bij terugkomstzater schade aan een achterlicht. Zij maar beweren dat zij het niet hadden gedaan. Wees gewaarschuwd: bijna een jaar later en na tussenkomst van rechtsbijstandsverzekering hebben ze nog steeds NIET gereageerd! Dit is dus de laatste keer dat ikmijn auto daar parkeer!

04 februari 2017
6,3
Van Parijs

Geen goede ervaring gehad. Betaald om binnen te parkeren en is niet gebeurd, ook betaald om auto te wassen is ook niet gebeurd en bovenop onze autoradio ook kapot terug gekregen. Nooit meer daar parkeren.

26 januari 2017
6,3
Kleine Schaars

Nooit meer!!!!!
Bij terugkomst (juli 2016) schade geconstateerd boven rechter achterwiel, kras en deuk schade voor € 750,-!
Peter (naar eigen zeggen de enige Peter daar) heeft de schade gezien, heeft mondeling toegezegd dat deze bij Park Fly is ontstaan en heeft een (eigen) schade formulier ingevuld. Dan zou het allemaal goed komen volgens Peter!
Na diverse telefoontjes is de eigenaar de heer Koster (ook eigenaar van Hotel Chariot Aalsmeer!) niet te bereiken en ook op diverse mailtjes wordt niet gereageerd!
Hele dossier bij Rechtshulp Unive, uit handen gegeven, helaas tot op heden zonder succes.
Ga nooit met dit bedrijf in zee!!!

23 november 2016
6,3
marianne

Nooit meer!! Bij aankomst gemopper en gescheld van personeel over de slechte organisatie , te weinig personeel, gemopper op de baas, sleutel van een auto die naar schiphol gebracht moest worden, was zoek…Kwam op ons erg onprofessioneel over. Gaf ons niet echt een vertrouwd gevoel. Rijstijl van de heren kwam ons ook niet echt betrouwbaar over. Er werd echt “gescheurd”. Bij terugkomst ging er van alles mis. Wij hebben bijna een half uur op busje moeten wachten….waren vergeten. Bij aankomst van de auto stond er ong. 10 km extra op de teller, erwerd voordien ons verzekerd dat er hooguit een paar honderd mee gereden werd?Bij inleveren van de sleutel ook geen formulieren in gevuld. ze hadden aan onze spullen gezeten…..klepje van kastje stond open, radio was veranderd, airco verwarming stond anders hoofdsteunen waren veranderd stuue en stoel verzet….dat een stoel verzet wordt oke…..maar de rest kun je afblijven als je een auto gaat parkeren. Wij hebben contact gehad met de baas de heer Koster? HIj vond dit zelf allemaal vreem en kon volgens hem niet/ zou ons weer terug bellen……Tot nu toe niks gehoord van de beste man, wij betalen volgende keer liever wat meer…Nooit meer PARKFLY !!

27 september 2016
6,3
Carla

Ik heb gebruik gemaakt van jullie parkeergelegenheid in Aalsmeer. Ben erg tevreden, aardig personeel en werd netjes geholpen. De breng en haal service verliep ook vlot, ik hoefde niet lang te wachten. Echt een goede service!, De volgende x als ik op vakantie gaat parkeer ik mijn auto weer bij jullie

25 april 2016
6,3
harko

ik parkeer hier nu al voor het 5de jaar en elke keer bevalt het me prima goede service en goedkoop
ik ga eind dec of begin jan. hier zeker weer naar toe

29 november 2015
6,3
sophia

onze nieuwe auto was erg beschadigd bij terugkomst. Parkfly heeft hiervoor geen verantwoordelijkheid genomen.

19 augustus 2015
6,3
gerda bal

Goede service zowel bij weg brengen naar Schiphol als bij ophalen van de luchthaven

03 december 2011
6,3
E

Ik was niet ontevreden hoor. Alles ging wel redelijk soepel en mijn auto was niets mee aan de hand toen ik hem weer ophaalde. En zijn niet duur natuurlijk.

18 mei 2011
6,3
ook niet meer

Ik heb mijn auto nog nooit zo smerig teruggehad. Voor mij geldt ook dat ik hier wel voor het laatst heb geparkeerd.

18 mei 2011
6,3
Nooit meer!

Chauffeur was chagrijnig en mijn auto zat onder de modder. Ik ga hier echt nooit meer parkeren! Ik had ook het idee dat er extra kilometers met mijn auto waren gereden.

18 mei 2011
6,3
Ik&hij

Wij moesten ’s ochtends rond 6 uur inchecken en hadden de nacht daarvoor al een overnachting geboekt. Het blijft een hele klus om zo vroeg te vertrekken maar ik vond het wel echt veel fijner dan om 4 uur ’s ochtends de auto instappen om dan naar Schiphol te reizen. Nu kon ik lekker verder doezelen toen ik eenmaal in de lucht zat 🙂

18 mei 2011

Websitebezoekers die in SchipholParkfly geïnteresseerd zijn, keken ook naar:

Alle getoonde prijzen zijn vanaf prijzen, omdat Schiphol dynamische prijzen hanteert
Overdekt parkeren Sleutels verplicht afgeven
Vanaf
€ 5,58 p.d.
Alle getoonde prijzen zijn vanaf prijzen, omdat Schiphol dynamische prijzen hanteert
Sleutels verplicht afgeven
Vanaf
€ 5,42 p.d.
Alle getoonde prijzen zijn vanaf prijzen, omdat Schiphol dynamische prijzen hanteert
Valet parkeren
Vanaf
€ 6,13 p.d.